HOE ZIET MIJN EERSTE WERKWEEK ERUIT
Mijn eerste werkweek
Op je eerste werkdag wordt een collega uit je eigen team jouw mentor. Hij of zij is jouw aanspreekpunt voor vragen en maakt je wegwijs in onze organisatie. In deze checklist kun je zien hoe je eerste week er globaal uit gaat zien.
Zo start je bijvoorbeeld met een rondleiding door het kantoor en het kennis maken met je nieuwe collega’s. Vervolgens ga je naar het Serviceplein om je laptop en mobiele telefoon op te halen en kun je terecht bij het secretariaat voor het ophalen van je toegangsdruppel. De rest van je eerste werkweek zal voornamelijk in het teken staan van kennismakingen, uitleg van de systemen en het meekijken met collega’s en hun werkzaamheden.
Bereikbaarheid/ICT Account
Op je eerste werkdag ontvang je de inloggegevens voor je account. Hiermee kun je o.a. in je mailbox en op ons intranet MijnValleinet.
Telefoon en laptop
Ook haal je op je eerste werkdag, samen met je mentor, je laptop en mobiele telefoon op bij het Serviceplein. De telefoon mag ook privé gebruikt worden. Bij gebruik in het buitenland gelden andere spelregels. Bij ontvangst van je telefoon wordt dit verder toegelicht.
Profiel Valleinet
In je eerste werkweek ontvang je een link van ons communicatiebureau Vanbinnennaarbuiten (VBNB) om je profiel op Valleinet in te vullen. Bij “Specialisme | Extra taken” vul je jouw expertise in waarvoor collega’s bij jou terecht kunnen. Zo ben je goed vindbaar. Denk bijvoorbeeld aan Milieu, Bouwen, Brandveiligheid, Drank en Horeca, Recreatie, Sloop/Asbest, Toezicht, Handhaving, Bodem, Geluid, Constructie, Juridisch.
Praktische zaken Voorstellen Weekflits
Naast Valleinet hebben we ook onze wekelijkse nieuwsbrief die elke donderdag per mail verschijnt: de Weekflits. Stel jezelf voor aan al je collega’s door een stukje over jezelf te schrijven. Je ontvangt hiervoor ook een uitnodiging van VBNB.
Lunch
Neem ik mijn eigen lunch mee of lunchen we gezamenlijk? Praktische zaken die handig zijn om te weten. De een vindt het heerlijk om buiten een rondje te lopen met de lunch in de hand, de ander gaat graag naar het werkcafé met wat collega’s. In het werkcafé is een koelkast aanwezig waarin je je lunch (of boodschappen) kunt bewaren.
Bedrijfskleding
Als toezichthouder krijg je bedrijfskleding voor de uitvoering van je functie. Na je arbeidsvoorwaardengesprek neemt Richard Zegers hierover contact met je op, zodat dit tijdens je eerste werkweek geregeld is.
Contactgegevens TIM (tijdschrijfsysteem) Kun je nog niet inloggen in TIM om tijd te schrijven of wil je je registratiedatum terugzetten, omdat je iets bent vergeten te registreren? Neem dan contact op met tim@ede.nl en/of de adviseur bedrijfsvoering. Salarisadministratie / ADP Kun je nog niet automatisch inloggen via ADP (via start, alle programma’s, algemene toepassingen) voor bijvoorbeeld het indienen van een declaratie of het wijzigen van je adresgegevens? Neem dan contact op met de HR-consulent. Serviceplein / ICT Heb je een vraag over je account of wil je een storing melden? Maak dan een melding aan. Heeft het spoed, neem dan telefonisch contact op met het Serviceplein, via 088-1169999.